Massförvirring och fetma, brottslighet och helvetet nästa

Hade rätt, idag blev banne mig ännu bättre. Negerbollens dag ju. Ni skulle sett Cornelias ansiktsuttryck när jag sa det, ba whaaat? haha kul! Gjorde dock några stycken i morse och bjöd henne och alla barnen och dååå jäklar var det andra miner ;) Sen tog vi gruppfoto på eftermiddagen, var ju en upplevelse det med, att få 7 barn att sitta still.... Men rätt ruuligt ändå.

Efter jobbet tog jag och Sanna våra ben ner till Nationaltheatret, där vi satte oss och spanade på folk i ett par timmar, faktiskt riktigt underhållande. Väntade även in tiden för vår VIP-kväll på det nyöppnade Max. Gratis hamburgare är ju inget vi säger nej till direkt. Champagne på det med. När vi kommer hem säger Jim att han köpt kokosbollar (vilket inte riktigt gills som negerboll, men låt gå) så feeet dag har det varit, rullar i säng nu. Hoppas det blir lika fint väder imorgon som tidigare i veckan, brände mig liksom idag. På arbetstid! Så ska det va.


Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0