Night after night you say you move on, tomorrow tomorrow, now what's holding you back? I don't know I don't know. I don't know.

Tjenixen lixen. Glömde visst skriva igår sen. Har vart en braa vecka hur som helst. Förutom på jobbet där jag idag redirectade min frustration genom att diska en kastrull och höll på att skrubba sönder den. Annars så träffade jag Melle och Fiffi i onsdags. En liten bit av Blomstermåla i Oslo, inte fel ska ni veta. Kjempe koselig syns jeg.

Ikväll är jag ensam i lägenheten (Line är på Robyn, fett avundsjuk) och efter ett besök på gymmet har jag bara ätit ätit ätit. Lasagnen Cornelia gjorde på jobbet och så sjuka mängder ananas och russin. Det är ju trots allt bara fredag en gång i veckan. Fan vad skönt med helg känner jag nu. Verkligen. Skönt.

Visste ni att nordpolen ligger utanför vår barnehage? True story

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0