Om du bara vill så säg till

Så var det Mars och våren är på g? Yes please. Min blogg har bestämt sig för att vara extremt osammarbetsvillig men nu kanske jag får ut detta i alla fall? Utan bilder osv, men ja. Läget i Oslot (note to self: emiliaiUSA funkar inte riktigt längre.....) dårå. Joo VM är ju i full gång och det är massvis med folk överallt. Inställda t-banor osv. Gutt. Not. Har haft en bra helg i alla fall :) Lines syrra Jennie var här på beskök, sååå koseligt så. Något trångt i sängen kanske, men tyckte vi fixade det fint. Mycket häng med Sanna och hennes roomies med, melodifestivalen for the win. Igår hade jag min första dag på nya jobbet. Tror nog det kan bli bra. Och så inledde jag och min sambo vårt fat camp med lite måndagsyoga. Fett najs. Fast inte fett då. Skinny najs? Eh.

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0