Han heter Glenn eller kan det va en hon? Isåfall heter hon Glenn, GLENN!

Shit, snacka om intensiv dag igår eller. Hade som sagt dom små Karlsrudarna på besök först. Riktigt kul att jobba med mina homies ju, men det tog på krafterna med så mycket barn vill jag lova. Efter jobbet fick jag och Line spriiinga till trikken, ombytta och klara för vårt gympass. Asbra var det, fast killen som hjälpte oss verkade ha lite problem med att prata med mig.... Våra teorier om varför det var så skiljer sig lite åt men jag tror helt enkelt att han kände sig hotad av min biffiga kropp. Vad tror ni?

Efter detta fick vi hur som helst springa hem, käka och sen dra igen. Rummet jag kollade på var aaaasmysigt. Men jag fick det inte. Sucks. to. be. me. Men aja, överlever. När vi underhållit Johanna som stängde kassan på Kid, drog Line på andra äventyr och jag tog en promenad hem. Senare på natten hade vi vår första fight! När jag sov.. Haha, hade tydligen morrat endel, men de e okej. Nehe nu ska jag sova så att det kan få bli freeedag! Och första april ju, jag som älskar att luras.

Den 31a Mars för ett år sen och barnen har fått en ny låt på hjärnan.
Alla heter Glenn i Göteborg, haha bäst!

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0