"You're a very flirty person. In case you didn't know"

Så var vi inne i januari då, känns bra, jag tror verkligen på 2011. Året kunde inte börjat mycket bättre än det gjorde heller. Natten var så grymt rolig! Det var två killar och två tjejer som hämtade upp mig här. Vi klickade direkt och hängde med dom på en första fest och minglade runt lite. Det var tre personer som sa att min klänning var snygg, dom skulle bara veta att den kostade 5 dollar, ha! Sen for vi vidare till målet för kvällen och jag nosade rätt på Lisas berömda punch. Sen var det party! Efter the ball drop vid tolvslaget, beer pong och dans avslutades med ett samtal till sweden. Kanske inte så bra.. men helt klart värt det :)

När jag vaknade i morse mådde jag piss. Verkligen. Ville dö. Så när jag kom hem la jag mig i min säng och stannade där. Nu ikväll kom Elin på besök. Vi såg tomten är far till alla barnen och åt skumtomtisar. Myspys.


glömde ta kort igår... men tog ett litet på mig när jag väntade på skjutsen
ser ju jätteglad ut ode.

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0