The time of my li-i-ife!

Men hallååå hur kul hade jag inte igår då? Sjukt roligt! Fast först var vi lite tveksamma, adressen ledde oss liksom till ett stort hus mitt ute i en skog. Kändes bra, lite som en skräckfilm bara.. Men sen så kom vi in i värmen och när musiken kom igång tänkte man inte ens på det övergivna skjulet utanför. Mycket lyckat blev det som sagt, var nästan 50 pers där tillslut och ALLA svenskorna var eftertraktade ;) Hannah var bäst. Helt klart bäst. Haha fyfan vad kul. Fast vi var inte bäst på beer pong, där vi förlorade mot en kille som såg ut som pojken i 2 1/2 men.. Hårt.

Iallafall, är så himla tacksa m för att Billy fixade detta till mig. Och för Maria som körde hem oss vid halv 5. Och för alla som kom för MIN skull, underbara! Ska försöka träffa så många som möjligt nu den sista tiden, problemet är bara att det ska komma en snöstorm imorgon? KUL..... Då går det liksom inte att ta sig någonstans. Dom brukar ju dock överdriva i detta landet, så vi får hoppas på en stormfri vecka. Så familjen kommer iväg på sin resa... Annars blir jag förebannad, hehe.

innan det gick utför.. i spelet alltså.
älskade Billy
JA, juste! Efter ett tag drog dom fram typ.. glowsticks? På snören. Som man skulle vifta med. Det var min grej vill jag lova, stört kul! Fast okej, var kanske inte så duktig. Men ändå.

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0