Cause it's a.. SNOW DAAAY playing in the white stuff. Snow daaaay, sledding down the hill, WHOH!

Orkar nästan inte ens knappra in orden på datorn, är helt slut. 7 ungar och en knäpp hund ute i snön en hel dag gör liksom sitt. Sen är jag pissed för att jag sitter fast här nu, imorgon med antagligen. Går inte ta bilen någonstans. Och när det är något man inte kan göra, så finns det inget man hellre skulle gjort. Am I right or am I right?

Eftersom en bild säger mer än tusen ord får ni en på mig och ett av Clothes over bro's linnena. Bakofram då, men fattar inte hur man vänder bilder på denna datorn, hehe.

Kommentarer!
Postat av: mo

hi hi fint att du får träna på snö...o insnöad ock. Vilken utvecklad empati du får nu inför din hemresa till Den Snöiga Nord, ditt fosterland!!

Kram

2011-01-11 @ 10:31:56
Postat av: Emilia

haha fast jag hade helst klarat mig utan den träningen ;) hört att det smälter hemma nu? hoppashoppashoppas... kram! kolla din mail :)

2011-01-11 @ 21:54:53
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0