"and what the heck is Puyt aj päna?"

Innan jag drog till Kallekrona igår så var jag på date med min älskade Johanna. Vi gjorde stan, Ikea och så Bauhaus. Mysigt var det! Efter lunch träffade jag den där amerikanaren som jag satt bredvid på flyget, om ni kommer ihåg. Dan Drake heter han. Lite kul tycker jag. Han och hans tjejkompis som också är från Minnesota kom in och ville se.... SLOTTET. Såklart. Turister. Så vi traskade dit och kollade in det då. Så himla kul att prata engelska igen, det har jag saknat. Åt på 4 kök med. Riktigt kul faktiskt, dom stod som frågetecken vid menyn och jag kämpade med att försöka få dom att förstå vad det betydde. Pannbiff och kycklingburrito blev det för dom tillslut. Om ni undrade. Nu ska jag hoppa in i duschen, heeej!

Kände att bilden blev kanonbra! he he

Kommentarer!
Postat av: Hannah pannah

HAHA, bad gör man på bauhaus? :D

2011-01-31 @ 14:52:32
URL: http://lillhannah.blogg.se/
Postat av: Emilia

haha man hälsar på simon :D och köper garderob.. ;)

2011-01-31 @ 15:45:11
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0