Trivs

Kom på att jag kanske borde säga att jag lever och sådär. Allting går så himla bra!! Känns verkligen TOPPEN. Lägenheten som jag delar med Line är inte stor, men riktigt mysig och söt. Satt här och planerade min dag förut när dom ringde från PV S och frågade om intervju. Sen ikväll ringer dom och frågar om jag kan jobba imorgon. Här går det undan ska ni veta. Har förutom det hunnit med att skaffa skattekort, kopiera nyckel och fixat norskt nummer. +4740582036 kan ni nå mig på nuuu. Fast jag har min vanliga mobil också. Ikväll åt vi masssa tacos och Sanna kom på besök. Skriver mer imorgon, måste sova. Nattinattipusspuss.
fruktansvärt omotiverad bild från i fredags
ska jobba på min bildbrist, lovar

Kommentarer!
Postat av: Jenny

Skönt att höra att allt är bra :-) Grattis till jobb redan, härligt!!! Miss U love mammi

2011-02-08 @ 10:08:14

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0