Och då måste jag, ut i natten

I onsdags var det KM som gällde. Frej var här innan och sen körde hon in oss till stan. Träffade Hagbybrudarna igen och lite andra goa människor. Pratade med en kille som varit på roadtrip i USA och som nu hade en härlig utvisning på några år, haha! Lyckat liksom. Sen blev det lite kaos. Så jag blev arg. Och en arg Emilia på fyllan är inget man vill träffa, jag lovar. Sov hur som helst hos Pontan, som skrämde mig med sin frukost igår morse. Seriöst. Vem fan äter 20 köttbullar, stekta ägg och stekta(!) mackor till FRUKOST?? Aja, följde med till Stagg sen och placerade mig på en bänk. Och där satt jag som ett eller annat mobboffer tills dom slutade sin lektion. Gött.

Ikväll blir det utgång igen. Egentligen vill jag bara krypa upp i en soffa och glo på en halvdålig film. En sån där man ser fast man inte riktigt fattar varför. Och äta chips. Och mysa lite. Men utgång får det väl bli då. Hoppas på no drama denna gången. Ha en bra fredagskväll hörrni.

jag vet att vi är snygga ni behöver inte säga nått

Kommentarer!
Postat av: Pontus

Ingenting slår min frukost(Y)

2011-02-04 @ 16:12:50
Postat av: Emilia

haha sjukt sjukt!

2011-02-04 @ 16:25:44
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0