Myror i brallan

Nu sitter jag här på donken och pluggar igen. (fick VG- på min förra inlämning, så satans glad! haha) Vårt internet är för segt för mina föreläsningar så måste bege mig hit varje gång jag ska se dom.. Men mcDonalds brukade ju vara som mitt hem en gång i tiden så det är la gött. Och chokladmuffinsarna här är inte kattpiss direkt.

Verkar bli en lugn vecka, barnen här har också sportlov så inte mycket jobb. Vilket suger, så jäkla rastlös och ingen inkomst, men hey sovmorgon klagar jag inte på. Fast trots att jag gick och la mig vid halv tio igår och gick upp vid 9 idag är jag jättetrött. Jävla förkylning alltså. Ajajaa, ska fortsätta här, ha dee.

ps. det ryktas om plusgrader i helgen?!?!? JAAA!!!!

Kommentarer!
Postat av: misan

vilket underbart rykte du har hört!

2011-02-22 @ 19:00:41
Postat av: Emilia

ellerhuuur, nu har dom dock sänkt det från 6 till 1... MEN över nollan iaf ;)

2011-02-23 @ 21:24:21
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0