Mmh mmh mmh

Fortsätter gå som tåget här borta. Jobbar alltså på en bemanningsfirma och får hoppa in lite här och var. Dom två första dagarna jobbade jag på samma ställe och dom var jättesöta. En av barnen bara "där är vikaren, hon är kjeeempesnäll" och hade pratat om mig hemma, haha AW! Så det går asbra. Hade dock glömt hur ansträngande det är att jobba med barn alltså, schleeten.

Line tvingade med mig på bio igår, Black Swan.. SJUKT BRA, men stört läskig. Eller mer.. äcklig. Obehaglig! Men se den. Så eftersom jag då satt telefonen på ljudlös vaknade jag inte när pvs ringde imorse, fyra gånger.. Men ringde upp när jag vaknade så har jobbat idag med, fast på ett annat ställe då. Och dit ska jag imorgon igen. Gutt mos. Men jag fryser om fötterna mina.. Skicka raggsockar. Puss.



Kommentarer!
Postat av: klocka eller sockor puss på dig

2011-02-11 @ 22:48:20
Postat av: Emilia

haha, termobrax!

2011-02-12 @ 10:36:39
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Emilia

eller gummistöLVar ;) puss

2011-02-12 @ 10:37:29
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0