Fett av dig

Alla hjärtans dag igår och jag hade dejt med min man Linus. Kos framför oth heele kvällen. Det är så vi gör det här i Oslo. Annars dåå.. har jobb hela veckan vilket känns jävligt gutt. Och så var Mia på besök, gillar vi. Resten av kvällen har jag lyssnat på byz och det känns inte riktigt ok. Så nu ska jag krypa ner, eller upp, beror ju på hur man ser det. Under täcket ska jag i alla fall. See ya.

Kommentarer!
Postat av: Hannah pannah

HAHAHAHA ner eller upp :D fyfan vad kul och FÖRLÅT för min extremt tråkiga humor, men den matchar ju din iaf ;) saknar dig!! :D

2011-02-16 @ 03:45:32
URL: http://lillhannah.blogg.se/
Postat av: Jenny

Skönt höra att allt är väl <3

2011-02-16 @ 10:04:43

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0