No job and no sleep and live it up like it's the weekend

HELT SLUT i rutan. Elva timmar i buss med MongoLine igår och upp några timmar efter att vi kom hem. Höll på att somna i sandlådan efter lunch.. Direkt efter jobbet så drog vi till mitt nya place och städade ur madrasser osv ur rummet. Sen åkte vi hem och packade in en sjukt massa grejer i väskor och Ikeapåsar sen tog vi oss på nått magiskt sätt tillbaka till huset med all skit. Först hann jag tappa ut alla delar till klädställningen mitt på bogstaveien, sådär smidigt kände jag. Packade hur som helst upp allt så nu ser det faktiskt inte helt deprimerande ut, bara lite :) Ska ju inte bo där så länge dock, såå det får gå helt enkelt. Nu ska jag göra det jag velat göra sen jag vaknade. Gå och lägga mig igen.

Glad tjej signar ut. Slut.

Kommentarer!
Postat av: pappa

ha det gött på nya stället

hoppas jag hinner hälsa på dig innan

du ska hem

puss pappa:)

2011-04-29 @ 20:05:22
Postat av: Emilia

tack pappi :) det måste du bara!! pusspuss :)

2011-04-29 @ 23:39:17
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0