If it means a lot to you

Jag måste börja packa så tänkte skriva ett inlägg så jag slipper. Grym kväll igår! Grillade hos Edde med massa gamla klasskompisar och andra vänner. Blev så lycklig bara av att se alla. Knackade även på dörren till mamma och pappa Wiebert och pratade en sväng, favoriterna. Vi tog oss även ner i källaren där man har hängt ett antal gånger, snacka om nostalgi. Sen blev det Bistro av alla jävla ställen, och krögers. Sjukt mycket folk ute och ja, bra var det!!

Idag har jag stekt på Majas balkong halva dagen och en stund i parken med. Sen hämtade mamma mig för Mörecupens avslutningsfest. Åt som jag aldrig sett mat innan så nu är jag proppis. Nehe, mot resväskan. Att byta ut vinterkläderna mot linnen och korta shorts känns ändå rätt fint.


Kommentarer!
Postat av: pappa

ha det gott

vi hörs

puss pappa

2011-04-25 @ 22:26:02

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0