Tell the world that I'm coming home

Jag älskar att fylla år :D Fast nästa år kan gärna få vara det sista, sen behöver jag inte bli äldre.. Men igår då, var det ju dags att fira lite. Så finkläderna åkte på, vinet åkte in på kylning och grillen sattes igång. SJUKT gott!! Sanna och Line hade bakat morotskaka till mig också och det satte pricken över i på kvällens matkoma. Drog ut på byen efter midnatt då jag officiellt var 20 och kunde gå ut lagligt. Men var inte inne på klubben alltför länge utan det blev ett stopp på Oslo kebab innan jag tog bussen till några killkompisar där vi pratade och spelade tvspel tills klockan var lite för mycket. Men riktigt kul och mysigt!

Schleten idag och fram till 2 blev det bara tv och chill innan jag åkte till Sanna. Jim tog med oss till en marknad där jag fyndade en kavaj och en tisha för 80 spänn. Score! Är sjukt nöjd verkligen. Längesen jag köpte kläder, vilket märks eftersom jag uppenbarligen blir helt överexalterad... haha. Nehe nu ska jag kanske börja packa eller. Imorgon kommer jag heeeem.


UNDERBARINGAR

Kommentarer!
Postat av: pappa

Välkommen hem har saknat dig

Vi syns(hoppas jag)

love you

2011-04-18 @ 18:35:35
Postat av: Emilia

det gör vi :) love yooou!

2011-04-19 @ 10:36:53
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0