Party rock is in the hoooouse tonight

Igår sken solen som aldrig förr här i Oslo och det blev en runda på byen för mig och Sanna. Satte oss vid operan och njöt. Så. freakin. underbart! Sommarkänslor som fasen. Sanna brände näsan och jag stack hem och matchade med röda läppar innan vi begav oss till fröken Snöberg för lite vorspiel. Eftersom detta var sista lördagen jag inte får gå ut lagligt körde jag på vatten men har svårt att tro att det märktes... När de andra drog ut vid tolvtiden avslutade jag kvällen tillsammans med Sanna på grönlands t-banestation, underhållandes alla som ville och inte ville med HEJ HEJ MONICA :D Fin lördag, riktigt fin!


OM 4 TIMMAR KOMMER MAJA!!!! Nu drar jag till gymmet, tja.

Kommentarer!
Postat av: mo

hej... skriiiv nåt! Kram

2011-04-13 @ 16:14:53

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0