I'm in love with this feeling



Såg denna videon på Therése blogg nyss och när dom började dansa tänkte jag waaaait a minute, det här känner jag igen. Universal studios ju! :D Känner du igen det Sanna? Brabra låt för övrigt. Chris Brown med lite smör på..

Har haft en ganska så effektiv förmiddag känner jag. Vaknade pigg som en mört och sprang bort till gymmet en sväng. När jag kom hem såg jag att dom inte hunnit fixa barnens rum innan dom åkte, så snäll som jag är bäddade jag allas sängar och skar upp ananasen. (okej då, det var kanske lite för min egen skull med) Sen fixade jag mig lite brunch och städade till mitt rum vilket verkligen behövdes. Nu sitter jag och stör mig på att något piper här inne. ASHÖGT! Får damp snart. Tror det är larmet men vad vet jag liksom. Hjälp?

Update: nu, efter 2 timmars pipande, slutade det. Haha what the heeeck..

Kommentarer!
Postat av: Therése

kanonbra låt ju! :D

2010-10-27 @ 07:28:08
URL: http://thovdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0