Vi är vackra, vi är stolta, för vi kommer ifrån Lasse Kagg.

Kan ju inte låta denna dagen passera utan att nämna det som är på gång där hemma. Årets rugbymatch går strax av stapeln och jag känner nästan spelarnas nervositet ända hit. Hoppashoppashoppas att Kagg vinner!! Alltså något av det roligaste jag varit med om är min tid i klacken. Vi var ett sånt sjukt gutt gäng och hade så jävla kul. För många betyder inte rugbyn eller skolandan någonting, men jag ÄLSKAR min skola, ÄLSKAR rugbyn och åååh vad jag önskar att jag sprang runt och skrek på planen just nu. Länge leve Lars Kagg.




och denna låten ger mig ryyyysningar.
KAGG

Kommentarer!
Postat av: Olivia

finner inga ord...

2010-11-11 @ 19:11:22
Postat av: billy

säg vilk

2010-11-11 @ 21:23:26
Postat av: billy

va go du är, gillar skolan!!

du är goo som ??



2010-11-11 @ 21:27:43
Postat av: Emilia

underbart är ordet!

skolan ja, inte plugget osv, bläääö.. MOS :D

2010-11-11 @ 23:23:53
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0