I whip my hair

Det var nog mer så att städtanterna gömde sig för mig istället. Alltså okej att "around noon" inte behöver betyda prick 12, men efter 2 känns lite att ta i kanske.. Aja, ska inte klaga, mitt rum är så reeent och fint igen. Idag gjorde jag något jag fasat över länge men det gick kanon. Så, en sten föll från bröstet, nu kan jag andas igen :) På tal om att andas är jag fortfarande inte frisk, helt sjukt störande! Har ändå varit jätteduktig och tagit det sååå lugnt så. Men icke. Bah. I lördags blev det lite shopping, så mycket orkade jag med. Köpte en skitsnygg skinnkjol. Eller det är vad jag tycker i alla fall. Sen jobbade jag, vilket innebar Beverly Hills Chihuahua och sen vare läggdags.

Söndagen var slappare än slappast. Åkte till Ana och såg den sjukaste filmen ever, Youth in Revolt. Den var inte jättedålig, men verkligen konstig. Och sådär pinsam så man knappt kan kolla dessutom. Men det skulle bli värre. Efter en paus med sushi på kinarestaurangen såg vi en annan film - Love and distrust. Den var bara sjuk. Vi stängde nästan av den. Men man blev så fascinerad att man var tvungen att se om den någonsin skulle "make:a sence" liksom. Det gjorde den inte. Så här löd en av recensionerna på imdb: After wasting my time on this movie I have decided to start a class action lawsuit against the creators of this movie for deceptive advertising. This movie sucks!!!! I thought there may at least have been nudity but no luck:( This movie sucks. If you liked this movie please see your psychiatrist. Once again this movie sucks! At first I thought maybe this wont be the worst movie that I have ever seen, I was proved incorrect. This movie sucks! HAHA, klockrent. Den sög verkligen. Och vi skyllde allt på Clare såklart, finns inget annat att göra. Vad skulle jag mer säga? Mycket som trängts i mitt lilla huvud och inte fått komma ut ju. Men detta får la duga för denna gången.



Måste ge cred till denna ungen alltså. Hon är 10, alltså lika gammal som Allyson. My gooosh. Har gått runt och sjungt I whip my hair back and forth sen första gången jag hörde låten, hur får man bort den??

Kommentarer!
Postat av: billy

man lyssnar på roling stones

eller sven ingvars hahaha

ha det

2010-11-09 @ 19:45:12
Postat av: Emilia

hahaha smart, IF YOU START ME UP I'LL NEVER STOP! much better :)

2010-11-09 @ 20:43:40
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0