Hos dig är jag underbar

Dom har hittat min klocka!!! Den låg precis där jag trodde, under sängen. I alla fall sjukt gutt, hoppas dom kan skicka den nu bara. Idag tog jag tag i min lathet och åkte och sprang femman i collegespåret. Sen var det massa tvätt igen, alltid lika kul.. Jobbet gick fint, barnen var snälla och gulliga. Sånna här dagar gillar jag mitt arbete. Nu ligger jag och lyssnar på Patrik Isaksson, så bra alltså. Svensk musik är ändå bäst.

Vet att jag är jättemycket efter, thanksgiving var ju flera dagar sen. Men blev så inspirerad när jag såg förra veckans OTH avsnitt (haha fan vilken TÖNT jag är) så måste få ur mig hur tacksam jag är. Tacksam för min familj, som alltid stöttar mig i allt jag gör och som jag kan lita på i alla situationer. Ni är underbara! Tacksam för mina vänner, både dom fina jag funnit här och dom där hemma som inte sviker trots att jag flög iväg hit ett tag. Tacksam för min värdfamilj som det kommer göra så ont att lämna. Tacksam för att jag gått på nitar, gjort fel val, klantat till det och misslyckats. För jag har lärt mig av mina misstag och dom har gjort mig till den jag är. Och jag älskar mig :D det är jag också tacksam för. Och så min säng såklart, 1.80 meter bred lycka i madrassform. Godnatt.


En lycklig Emilia i ett varmt Wilmington



Kommentarer!
Postat av: Jenny

Fast var det det rätta bordet? ;-)

2010-11-30 @ 05:10:20
Postat av: Emilia

haha jaa tro det eller ej så prickade jag in det ;D

2010-11-30 @ 14:09:52
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: sofie s

Var så lite så :D

Visst var det helt underbart!?!?! Skulle LÄTT kunna åka tillbaka dit och göra alla turer en tredje gång ;)

2010-11-30 @ 14:30:17
URL: http://aupairsofie.blogg.se/
Postat av: Olivia

tacksam för dig!:) <3

2010-11-30 @ 21:08:47
Postat av: Emilia

love ya, vi syns snart hoppas jag! :D <3

2010-12-01 @ 02:16:02
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: billy

jag älskar också dig



här är det också många som älskar dig

men är det inte en stones tröja du har på

dig(ska sparas till pappa)

ha det:)



2010-12-01 @ 18:43:35
Postat av: Emilia

Behåller nog tröjan själv hörredu ;D

2010-12-01 @ 21:21:48
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0