BURLESQUE

Självklart bröt mitt internet ihop igår när jag skulle skriva, go figure.. Kollade gamla Oth avsnitt i alla fall och såg att jag varit där och där och dääär. Idag har jag tvättat, vikt, städat, diskat osv. ASTRÅKIGT. Men sen kom Elin över en sväng och på kvällen mötte jag tjejerna i Birkdale. Vi såg Burlesque, med Christina Aguilera och Cher. Hur bra som helst!! Nu ligger jag och kollar lägenheter i Oslo, sugen igen. Lär hamna där tillslut.

Från det ena till det tredje har jag hittat en grym radiokanal. Efter 10 månader, grattis liksom. Dom spelar bara rock och en massa Rise Against. När jag var på väg hem spelade dom Green Day med. Att musik kan göra en så lycklig, galet alltså. På tal om det hörde jag både Robyn och the Hives i affären igår, gött.


Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0