Thanksgiving 2k10

Oj, blogga var det med ja. Har inte riktigt hunnit med det, kommer ha mer tid när jag blir ensam igen. Idag har vi kört runt i River Run och träffat Elin lite. Annars har vi mest kollat film och tagit det lugnt. Det är ju Thanksgiving så allt har typ varit stängt. Imorgon å andra sidan är det Black Friday, vilket innebär rea rea rea! Så lite shopping blir det allt, innan jag måste lämna av mamma och tompe på flygplatsen :( Men vi syns ju om ett par månader igen så.. Har skickat med dom nästan alla kläder, skor, smycken, väskor osv. Så nu kommer jag se ut som en slusk den sista tiden här, haha. Och så har jag köpt en stor resväska och ett handbagage, ser rätt ljust ut med att få hem alla grejer nu faktiskt. Gött.



Igår var vi och kollade på NBA basket. Charlotte Bobcats vs. New York Knicks.
Så jävla spännande och jämt och åååh hoppade ju nästan av stolen på slutet. Men katterna förlorade såklart, min tur som vanligt.. Kul med basket igen i alla fall, nu väntar jag bara på nästa collegematch.

Kommentarer!
Postat av: billy

har du hittat någon snygg tröja

ha det

julklapp????

2010-11-27 @ 17:27:43
Postat av: Emilia

skickade med mamma ett linne och en tshirt till dig och köpte en likadan tshirt till mig själv ;) så dom får du snart! :) skype snart, puss

2010-11-27 @ 17:34:41
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0