That's what's real to me

Kanondag. Vi åkte som sagt och lunchade på Ikea där vi mötte upp Jenny, Ana, Clare och så lilla Samantha. Gött! Sen bestämde vi oss för att utforska Charlotte downtown, eftersom jag aldrig riktigt gjort det dagtid. Var väl inte alltför mycket att göra men det är ju coolt och gamlingarna fick sig lite öl i alla fall. Efter det åkte vi hem till mig och dom fick träffa barnen och min värdmams, innan vi åt thai i Davidson. Nuuuu ska jag packa för imorgon påböjar vi nämligen vår roadtrip. Första stoppet blir Raleigh för att se Carolina Hurricanes kick som asses on the ice. Kul! Men packa var det ja.. ciao.



Har jag tur stöter jag på den snygga bruden till vänster. Gabi bor ju i vår kära huvudstad och jag saknar hennneee, flera månader sen sist.. buh.

Vi är asdåliga på att ta kort förresten, ska bli ändring på det. Lovar

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0