Time to turn this thing around

Sjukaste känslan befinner sig i min kropp just nu. För första gången sen jag kom hit har jag bara velat gråta tills tårarna tar slut. Kan inte berätta anledningen tyvärr. Så fråga inte. Förlåt. Det är dags för mig att ta mig i kragen och visa att jag är stark. För det är jag. Den enda ljusglimten på dagen var ett litet sms där det stod att jag är uppskriven på listan för morgondagens.. dumdurudum.. fotbollsmatch! Haha, Davidson är det nya Hossmo?! Killarna vi träffade i lördags spelar där och dom ville vi skulle kolla. Tvekade inte på att tacka ja, det där med att värma publikbänk är ju lite av min grej så att säga. Jajajaaa, ska sova nu i alla fall, känner mig lite gladare efter ett samtal med Elin. Everything happens for a reason var det en vis man som sa och kan inte annat än att hålla med. Positivitet har alltid varit en av mina starkaste egenskaper (förutom när jag bråkar med mamma, då kan jag komma på hur många negativa saker som helst) och den har jag med mig nu med. Så nu jävlar kör vi!


hell yes

Kommentarer!
Postat av: Hannah pannah

kmr bli bra i slutändan :) vi kan alltid baka pebakögor och lussekatter ;D om IKEA har degen

2010-11-03 @ 18:49:59
URL: http://lillhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0