It's so on right now

Tjolahopp i galopp. Har haft några riktigt sega dagar, inte haft lust att göra någonting alls. (inte ens shoppa, sjukt) Himlen har varit alldeles grå utanför fönstret och mitt humör likasååå. Har mest dejtat Harry Potter tillsammans med pepparkaksdeg, gjort misslyckade försök att gå på mina lektioner och låtit kroppen strejka hej vilt. Ikväll känns det dock som att jag börjat ta mig ur något som kunnat bli en mindre höstdepression. Fast samtidigt inte, för jag har ändå varit glad, där inne liksom. Haha så fult, men så är det alla fall.

Ikväll har vi kollat på nya au pairer till familjen. Konstigt nog känns kändes det bara kul, jag är också helt spänd och exalterad!! Det får ju inte vara nån bitch som kommer hit och tar hand om MINA barn liksom. Tjejen det lutar mot just nu är från Brasilien och ser ut precis som mig. Skojar inte, vi är sjuuukt lika. Sen är hon ju modell med ;) Haha. Hur som helst, mysig kväll med la familia.


Kaylin- The kids in the White House have maids and everything.
Emilia- Well so do you....
Kaylin- No but you're not a maid, you're my best friend!

Awh, loveydoveyoou :)

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0