Closer to the point where I can take no more

Jesus alltså, klockan är bara 8 och det känns som det är mitt i natta. Kan ju inte gå och lägga mig nu liksom. I morse kom familjen hem, trodde det skulle bli jobbigt men var faktiskt mysigt med lite sällskap. Hade hand om tjejerna ikväll och vi såg Toy Story 3 igen, Ken gör ju hela filmen. Annars har jag inte gjort många knop. Sökt jobb faktiskt! Hemma, för jag kan inte bestämma mig. Kalmar? Oslo? Kalmar? Oslo? Europa? Australien? Bah, så mycket val och så mycket jag vill hinna göööra! Kaos i min skalle för tillfället. Så satsar på att få varje dag att rulla på så hoppas vi att resten löser sig. Håll tummarna will ya.


Sådär såg jag ut för ett år sen. Fasen sugen på en sån mössa alltså. Vet dock inte om jag vågar så som jag mobbat Simon för den där bara.. Men den är så gosig och mysig och varm! För nu börjar det bli kyligt, brrrr.

Kommentarer!
Postat av: Anonym

nawsing, gullig du äääär! :) Hur är de med dig nu då millis?! Dagarna gååååår :] <3 snart homie

2010-11-15 @ 08:27:42
URL: http://annnagrohn.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hur kallt är det nu? Vad ska vi packa för kläder? :-)

2010-11-15 @ 11:03:05

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0