Yeah, yeah, yeah I'm so hard

Fasen vad fort det har gått, imorgon kommer familjen hem igen. Jag som skulle hinna med så mycket.. Har njutit fullt ut dom här dagarna i alla fall. Fick besök av Clare och Jenny igår, blev myskväll med tacoslagning, musik, prat, film och lite så. Inte många timmars sömn innan det var dags att kliva upp och så småningom lunka bort till Ana. Vi hämtade upp Jenny och åkte till mallen, dom ville ju också köpa massa billiga panties ;) Själv blev jag kär i ett par skor så dom fick så snällt följa med hem. Ikväll har jag ätit svensk choklad och svensk paj framför 2 1/2 men. Pratade med Boking i nån timme med, en människa som vet hur man får mig att skratta från hjärtat. Jag älskar dig.


Ana: Wow Emilia, really nice. Now you look hard. Haha ♥

Kommentarer!
Postat av: Frida

ser ut som att du varit på deichmann och shoppat, funderade faktiskt på ett par liknande där :D

2010-11-14 @ 09:09:10
URL: http://konstigtellerhur.blogg.se/
Postat av: Frida

kul att du åker hela vägen över atlanten för att köpa ett par kalmar-shoes liskom ;o

2010-11-14 @ 19:28:58
URL: http://konstigtellerhur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0