Swedish Fathers Day

Ni kanske inte visste detta men det är nämligen så att jag råkar ha världens bästa pappa. Han en av mina största inspirationskällor och helGRYM! Go är du, goare än mos ;) And I looove you, hoppas du har en bra fars dag trots att ditt enda lilla barn är på andra sidan jorden. Hon saknar dig ska du veta.



Grattis till Thomas med :) Min plastpappa, låtsaspappa, halvpappa whatever. Vad du än är så älskar dig i alla fall. Vi syns om några dagar, jippiiie!

Kommentarer!
Postat av: billy

har inte läst detta förrän nu(ursäkta)

du är lika GO du ,saknar dig.vi får hitta

på något efter nyår

ha det!!

2010-11-16 @ 18:32:43
Postat av: billy

PS det är jag som sitter upp.

2010-11-16 @ 18:33:44
Postat av: Emilia

det tycker jag verkligen att vi ska :D puss!

2010-11-16 @ 20:03:00
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0