It's about damn time to live it up

Skum känsla. Hela huset är tomt. Inte ens en liten vovve att oroa sig över. Har aldrig sovit ensam här förut, tur som fan att vi har larm alltså, hehe. Imorgon ska jag sova längeeee och sen försöka mig på att träna igen, det kryper i hela kroppen nu, gah. Kommer behöva det med, äter ju bara en massa när jag inte har nått bättre för mig. På tal om det har jag precis fått i mig lite chicken parmesan ;) Satt redigt gutt. Idag dååå, hade jag lektion och sjöng min låt. Gick super, bara att jag måste slappna av i halsen typ. No tension, no tension. Hur gör man det då? Öppna munnen mer måste jag göra också, men alltså där måste jag till mitt försvar säga att jag har en väldigt liten mun! Med tillhörande skitkort tunga. Så jag är byggd liksom, inget att göra åt saken. Jobbar på det i alla fall. Sen sa dom sa att jag kommer bli swedens next superstar, HAHA! Yeah right.



Kaggs killar vannnnnN förresten!! Woho

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0