Dammit

Idag har jag varit hur glad som helst, ingen aning om varför, men glad var jag! ÄR jag. Och jätteshoppingsugen. Börjar bli orolig för mig själv nu. Men det finns ju så mycket fiiint. Behöver ju faktiskt en vinterjacka om jag ska överleva där hemma i norden sen. Och mössa. Och vantar. Och ett par klänningar, jeans och snygga tröjor?! Och skooor! Ja ni ser ju. Har det inte lätt.

Skulle sjunga för Kaylin ikväll och kom inte på nått bra sådär på rak hand. Tillslut blev det "ser du stjärnan i det blå, ta en sup så ser du två". Hon bad mig inte översätta som tur var och det var uppskattat ändå, tror jag. Imorgon jobbar jag bara ett par timmar på morgonen sen åker familjen till Chicago. Har huset för mig själv tills söndag och det ska bli helt underbart. Laddat upp med min värdmams parmesankyckling och pasta för hela helgen, haha. Så ni vet ni vad jag kommer leva på dom närmsta dagarna. Gött. Och om en vecka får jag krama min mamma för första gången på 10 månader, LÄNGTAR!!

And I'll smile and you'll wave, we'll pretend it's okay. The charade it won't last, when she's gone I won't come back. Mhmhmhm life goes on :)


Nuuuu förstår jag vad folk menar när dom säger jucka-rot

Kommentarer!
Postat av: Jenny

Ska bli så härligt att träffa dig igen å KRAAAAAAAMAAAAS. <3

2010-11-12 @ 11:55:42
Postat av: Emilia

Jajajajjaaaaaa :D <3

2010-11-14 @ 05:28:19
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0