Yeah I've done it before and I can do it some more

Yes, efter en promis med Elin har min hosta nu gått över i en ny form, som får mig att studsa minst en meter från kudden varje gång. Orkar inte! I övrigt har min dag varit kanon. Fyndade en tröja och en fräsig liten Steve Madden väska efter skolan. Tanken var att jag skulle lämna tillbaka ett par jeans, men så kan det gå. Dom spelade the Hives på American Eagle!!! Tick Tick Boom, så jävla bra. Då tänkte jag på Tompe, sooom kommer nästa onsdag, Wohoo. Med den ljuvliga tanken trycker jag i mig ett par painkillers, bankar ner huvudet i kudden och hoppas att det stannar där. Kära lilla hosta, you are going down!


kolla vad söööt!

Kommentarer!
Postat av: Hannah pannah

skitsnygg ju!! :D

2010-11-15 @ 14:22:53
URL: http://lillhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0