Remember how to put back the light in my eyes

Hejhallåå! Äntligen fredag igen, fast denna veckan har ju inte varit särskilt jobbig alls. Men ändå, behöver inte bädda en endaste säng på mer än en vecka och det är banne mig värt att firas. Så det ska vi göra genom att åka till Ikea, nya fredagstraditionen? Kan man inte annat än att gilla.

Tog med mamma och Thomas till Northlake mall för lunch och fönstershopping igår. Sen for vi vidare till Target och köpte lite nödvändigheter (i mitt fall godis). Utanför ligger Starbucks och där blev mamma och jag kära i varsin mugg.... Vem fan blir kär i en MUGG? Ja det ska väl vara vi då. Sen åkte vi till Birkdale och åt middag och lite så. Mysipys. Nu ska jag slänga in tvätten i torktumlaren och ge mig ut på en löprunda. Smell ya later.


Tompe stod vid chipshyllan och snodde tillslut åt sig mina favoriter. Killen har en känsla för chips alltså, verkar vara sant det där med att man blir som man umgås.

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0