It's a new dawn, it's a new day, it's a new life. For me

Söndag. Familjen kom hem efter lunch och vi klädde granen. Den var i plast såklart, och sjuukt stor. Men riktigt fint blev det, längtar faktiskt till julen nu. Åkte och åt middag på Brixx med min swedish sister Jenny och sen kollade vi film hos Ana. Fick med mig en hel kasse med hårprodukter (och brasilianskt godis) som hon inte fick plats med i packningen, haha. Hon åker på torsdag och det kommer kännas så himla konstigt.. och tråkigt. Nu ska jag se förra veckans ung & bortskämd innan jag somnar. Herrå.


"I'm up in Myrtle bitch"

Kommentarer!
Postat av: Jenny

en bild på julpyntet tack ;-)

2010-11-30 @ 03:50:00
Postat av: Emilia

det kommer ;)

2010-11-30 @ 04:38:56
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0