Don't leave me.

Nu har dom åkt.. Ååh, trodde inte jag skulle bli såhär ledsen. Vi syns ju skitsnart. Men helt deppig blev jag. Borde hitta på nått, men har inte lust att åka nånstans mer ikväll, känner mig inte som nått roligt sällskap heller direkt. Blä. Bara att peppa för imorgon. Idag har vi varit i affärer HELA dagen. Fått med mig lite fint hem ändå. En klocka bland annat, eftersom jag tappade min älskade Roxyklocka i DC, inte göööött. I alla fall, tänkte sortera lite bilder och skriva om resan nu så det inte tar femton år som sist ;) Måste kolla lite One Tree Hill med, är inte riktigt med i matchen för tillfället. Tjing!

Kommentarer!
Postat av: Jenny

Tack min älskling för underbara dagar med dig!!! Ring hotellet! Puss puss

2010-11-28 @ 00:19:48

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0