Summary

Helg som sagt, jag älskar det. I fredags åkte vi till Birkdale och åt osådära. Började med lite shopping och jag var jätteduktig och koncentrerade mig verkligen på att inte köpa något. Tills vi var på väg däifrån och en Ralph Lauren hoodie bara hoppade på mig! BAH. Kvällen avslutades som ni såg med en gigantisk chipspåse till Inglourious Basterds. Brabra.

Igår hade jag världens bästa förmiddag. Eller först jobbade jag lite, men sen stekte jag pancakes, lyssnade på gammal 90tals musik och bara njöt. Svårt att förklara vad som var så bra men så var det i alla fall. Sen åkte vi till Jetton Park, som har en liten strand där vi låg och pratade hela eftermiddagen, supermysigt. Man får inte bada i vattnet dock, helskumt ju. Sen åkte vi till Birkdale igen och efter lite mat i magen satte vi oss på Fox and Hound och spanade in människor. Slutade med att jag och Jenny skrålade med i varenda sång, till Clairs förtvivlan. Förstår inte varför, vi sjunger ju så himla bra?

kolla jag kan också vara nyttig!!!

inte kattpiss

liten ofarlig anka..

SKITSTOR livsfarlig anka!

söööt liten bebis, aw


Kommentarer!
Postat av: Jenny

Den ankan såg inte så farlig ut... ;-)

2010-05-09 @ 22:00:39
Postat av: Emilia

tycker du ja, som inte blev helt attackerad ;o

2010-05-10 @ 02:33:13
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0