Mamma

Borde vara jättetrött just nu, för det har jag varit hela dagen. Men så åkte vi till Fox and Hound och ni som känner mig vet att jag inte behöver dricka en droppe för att ändå bli fullast på något konstigt vänster. Så nu ligger jag här och är aspigg. Bah. Ska kämpa med ögonlocken ändå, börjar ju jobba vid 8.

Först måste jag bara gratta världens bästa 43 åring. Nämligen min MAMMI ♥. Hoppas du hade en toppelitoppendag. Vi är mycket mer lika än vad jag vill erkänna egentligen (blomstermåla, att vara king på springbreak osv, he he) och jag älskar dig sååå mycket. Lovar er att när man tar hand om barn så här blir man väldigt tacksam för sin mor. Fan vad jobbig man var.


haha denna bilden alltså, kan jag skratta åt många gånger om
men hon har också fattat grejen med Hossmo BK och det är ju.. bra


love ya

Kommentarer!
Postat av: Jenny

Åhhh <3 <3 <3 Min älskade dotter, nu fick du mig att gråta, så rörd blev jag. Saknar dig tonvis, men hoppas av hela mitt <3 att du har det bra där i landet långt borta. Puss! <3 <3 <3 Dim mams

2010-05-29 @ 12:36:37
Postat av: Emilia

Hihi, men gråt inte mamsen :) Puss på dig <3

2010-05-29 @ 18:31:02
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: mo

OOh så fina ni e....ja vill också va me`!! kram båda mo o ma

2010-05-29 @ 19:45:23
Postat av: Emilia

vi vill ha med dig ju, KRAMKRAM mo :)

2010-05-30 @ 02:15:36
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: mo

Tack...darling! Det värmer på en iskall regnig Mors Dag i Bollerup. Men 2 tuffa tjejer som jobbar på Arlanda... ( B&B ) härdar ut o myser i verkstan me vin o brasa o kollar ut på gula rapsfälten

Loove Joo! Mo

2010-05-30 @ 15:43:08

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0