I could really use a wish right now

Har varit väldigt lugna dagar nu måste jag säga. Ett par timmars jobb i helgen bara, som knappt räknades. Ledig imorgon med, inte helt fel. Idag åkte vi ut med båten en sväng. "Tubade" med tjejerna och tillslut låg vi i en enda hög och klamrade oss fast så gott det gick. Sjukt KUL.



en sånhär liten sak har vi, wie

Sen måste jag säga att jag inte kan sluta lyssna på Airplanes med B.o.B och Hayley Williams, och Eminem! ASbra. Marshall Mathers var min största idol på högstadiet (skate-perioden, he he) och jag kunde dom flesta av hans texter utantill, erkänn tveksamt att höra mig rappa på dom nu va..  

B.o.B, Hayley Williams, Eminem - Airplanes pt. 2

lyssssssna

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0