My chick do stuff that your chick wish she could

Orkade inte skriva när jag kom hem igår, men det var en bra dag med lite nödvändig shopping och sådär. Fyndade en klocka fär $4, som hittat! Kvällen spenderades med flickorna i Birkdale, som vanligt typ. Denna dagen har jag bara njutit järnet av att vara ledig, för imorgon börjar sommarlovet. Känns rätt bra faktiskt, nu ska bara poolen öppna i veckorna med så är jag nöjd.

Brukar kolla bland mina bilder för att se vad jag hade för mig för ett år sen. Idag började jag asgarva (för mig själv. jag vet, aspinsamt. tur jag var ensam hemma) när jag såg en Frida mitt i kalmars djungel. Vi skulle kolla fotboll med Viktor och gick vilse, haha sämst. Kul hade vi i alla fall på vägen vilket ni kanske.. ser.



Kommentarer!
Postat av: billy

när du ligger vid poolen i morgon tänk på oss

som trälar ,i is och snö vi ses;)

2010-05-26 @ 21:53:18
Postat av: Emilia

haha poolen har dock inte öppnat veckodagar ännu :/

SES snart :))

2010-05-27 @ 04:23:12
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: mo

öööh menar du nord-poolen...??? Den ligger i alla fall kvar härunder.... inte ens syrenerna har slagit ut än. Dock lyser morgonsolen på nya altanen o då blir det hela 12...TOLV grader till frukostfilen i raggsockor o tjocka morgonrocken. Dagens visdom : Gläds åt det lilla i vardagen så blir hjärtat stort o varmt. Puss, my darling in the sun

2010-05-27 @ 09:28:36

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0