Saturdaaay wait

Jobbade som sagt igår och hade det inte varit för att jag missat konserten så var jag faktiskt nöjd med min lördagkväll. Vi var utomhus de första timmarna, lekte med grannpojkarna osv. Dom kom sedan över och åt pizza med oss innan vi delade upp oss i två läger, Star Wars och Monsters inc. Kaylin och jag var i en smärre minoritet mot dom andra fyra men åh vad söt monsterfilmen är.

Vid halv 10 var det läggdags och K ville att jag skulle sjunga för henne. Kom inte på en endaste lugn låt och det slutade med att jag började sjunga svenska jullåtar, haha! När jag glömde bort texten sjöng jag bara lite random ord, jag menar, det är ju inte som att hon förstår ändå. En timme senare däckade även jag och sov som en liten prinsessa :)

baseball

haha Aiden, så SKÖN!
eller det kanske man inte får kalla en 10åring..


Kommentarer!
Postat av: Frida

med tanke på bilden kan du ju gissa dig till hur jag misstolkade det hela...

2010-05-02 @ 21:11:36
URL: http://konstigtellerhur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0