Carowinds

Godmorgon! Jag snurrar fortfarande lite efter gårdagen. Fy satan vad kul det var alltså. Vi åkte rollercoasters som man både stod i, låg i och som gick mellan två stater. Vi åkte även den längsta, snabbaste och högsta i sydöstra USA. Elin och jag är ju ganska hårda (hehe) så det var ingen som riktigt bet på oss. Tills vi åkte Nighthawk. Var helt säker på att jag skulle dö alltså. Man låg liksom med huvudet ner och marken ett par meter ifrån, när man inte snurrade järnet då. Var så chockad att jag inte kunde sluta skratta efteråt. Riktigt bra dag, säsongpasset är inhandlat så drar helt klart dit fler gånger i sommar. Nehe, nu ska jag käka frulle.


Kommentarer!
Postat av: Therése

Eyy nu hänger jag inte med? :O vilka bilder och va? :O

2010-05-16 @ 17:56:11
URL: http://thovdegard.blogg.se/
Postat av: mo

what a coincident dear...I mean IKEA alltså!! Var där ida söndag o svettades o va ilsk över det vanliga öststatsbemötandet( kommunistiska )alltså.... va, e du mer än jag...ska du störa mej o FRÅGA om nåt???? Har annat att göra faktiskt, ska ha paus nu o får inte hjälpa till då... attityden!!

MEN köttbullar o sås o allt!!! plus 2 rejäla påsar frysta bullar med hem till killarna mina + inredning i skåp o hyllor i det FANTASTISKT charmiga österlen köket med altan på ostsidan!!!!

Och , ja det va det ja skulle komma till: tänkte hela tiden på DEJ av nån anledning. Den härliga hungern vi fått i familjen som tom kan övervinna IKEA en regnig söndagförmiddag med alla barnfamiljer som lät barnen busa i sofforna o åt ...Köttbullar!!!

Puss mo

2010-05-16 @ 20:00:50

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0