MAT

Verkar ju vara stammis på Ikea, var tvungen att köpa fler köttbulls så åkte tillbaka idag. Körde utan körkort dessutom, nu snackar vi "livin on the edge". Hur som helst, kollar runt i kylarna och skriker "ÄPPELKAKA" (alltså Jenny var med, jag är inget psykfall som går och skriker för mig själv. oftast) och vad händer, en man kommer fram och börjar snacka svenska. Ruuligt.

Jobbade gjorde jag men bara en timme, sen träffade jag Elinpelin. Vi åkte och käkade buffé för 10 dollar. Tillsammans med tjockisarna frossade vi järnet. Det blev mat tills vi höll på att spy men inte nog med det, vi tog oss ett par vändor eller tre till dessertvagnen också. MUMS. Sen gled vi vidare i gamla bettan och såg Up in the air med två svenska tjejer. Helgutt! Nu har jag två lediga dagar framför mig, kan ju inte bli annat än bra.


Kommentarer!
Postat av: Hanna

Det var ju billgit för så mycket mat!

2010-05-15 @ 10:31:13
URL: http://hannalarssonaupair.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja verkligen! Han ska inte klaga :D

2010-05-15 @ 18:52:00
URL: http://nathalieselen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0