Natti

Har levt som i en bergochdalbana idag, upp ner, upp ner. Nu är jag uppe på topp igen, efter ett paket singolla-kex. Känns dock som jag kommer somna vilken sekund om helst. Kollade nyss Bella och Tyra show där gästen var Kissie. Hon var så pinsam att jag knappt kunde kolla.. Det finns nog ingen människa jag tycker så synd om som henne. Snacka om att ha tappat sig själv.

Förresten är det visst två veckor till barnen slutar, najs.

USCH

Kommentarer!
Postat av: Two olsson sisters

SV: Nej gör dom! haha, är du brunett då? Jag är själv inte blond så att utlänningar blir nog lite besvikna när de träffar mig, haha.

Men vad kul att du trivs! Jag var själv au pair på irland, ballingary, utanför cork. Men jag åkte hem efter cirka två veckor. Var inget för mig:D Men kul att du trivs då:D//Emma.

2010-05-14 @ 07:33:45
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/
Postat av: Therése

haha asså kissie, vilken brud ;)

2010-05-15 @ 19:24:22
URL: http://thovdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0