I had a feeling I could be someone

Onsdag och varenda kalmarbo verkar ju varit ute? Själv underhöll jag mig med att välta ner en (vågar inte gissa hur många)tusen kronors lampa på golvet.. Men den klarade sig som. tur. var. Har besökt Ikea med, åt en pizza och en kanelbulle och två chokladbollar :) GOTT! Imorgon är det torsdag igen, I like it. Då är det nästan helg liksom, wie. Aja, har inget kul att skriva alls. Dagarna är rätt lika varandra nu för tiden. Om en vecka däremot är det sommarlov. Hjälp.

Vet inte vad det är med den här låten men jag blir helt fast.


Kommentarer!
Postat av: Two olsson sisters

Älskar den där låten. Ja den fastnar verkligen!:D



SV: Aldrig hört talas om charlotte faktiskt!:D Är det är mindre stad?//Emma

2010-05-13 @ 13:23:29
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/
Postat av: Nina

den är helt underbar:)



jag saknar dig. Vill att du ska vara hos mig på studenten <3

2010-05-20 @ 09:45:39
URL: http://ninasverkersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0