Mors Dag och Extas

Ytterligare en underbar dag i solens tecken. Jenny och jag styrde kosan tillbaka till stranden i Jetton Park och stekte järnet. Råkade väl bränna mig lite kanske, men värt det ju. Sen hjälpte hon mig att färga till mitt hår så nu är det svart som natta. Blir nog braaa. Är mothers day här idag med, gav min värdmamsi ett litet kort som var mycket uppskattat, hihi. Tänkte så klart på min mams där hemma med, love you lots! På tal om annat hade kaggnisterna årets höjdpunkt igår, Extasen. Det går ut på att eleverna på Kalmars bästa gymnasieskola klär ut sig och säljer en sorts "yearbook" inne i stan. Avslutas med en grym fest på kvällen. Herre min skapare vad kul jag har haft.

Staggnister 2007


Bamsegänget 2008

M&M's 2009


och vill man inte sälja extasen kan man vara med i den, ehe he he

Kommentarer!
Postat av: Jenny

Snygga foton! Söta tjejer!

2010-05-11 @ 00:31:18
Postat av: Jenny

Härliga bilder. Saknar dig stumpan :-)

2010-05-11 @ 03:05:59
Postat av: Tobbe | Tävling om parfymer på bloggen! :)

Hejsan! Allt bra?



Jo jag har tävling på min blogg om 2 parfymer och idag (tisdag) 20:00 avslutas tävlingen! Så vill du vara med har du sista chansen nu! :D



Länk till tävlingen: http://tobbees.com/2010/may/tavling.html#comment



Var med du med! =)

/ Tobbe

2010-05-11 @ 03:48:13
URL: http://tobbees.com
Postat av: Sanna

3 helt underbara m and ms!

2010-05-11 @ 08:42:26
URL: http://caelum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0