Sun-kissed skin so hot we'll melt your popsicle

Vilken fantastiskt underbar dag måste jag säga. Poolen fixades om så det blev inge bad, men vi la oss i gräset utanför och jag klagade inte en sekund. När barnen kom hem spelade vi baseball och lite sånt och sen var det dags för veckans nya höjdpunkt - pasta at the pool. Varje onsdag kommer jag alltså hänga vid poolen istället för framför spisen. Lycka!

California gurls - Katy Perry ft. Snoop Dog


Hur glad blir man inte av denna låten, så sommar..

Kommentarer!
Postat av: Anonym

sommar sommar och sol

solen och havet och dröm av kaprifol

min sommar låt

ha det

2010-05-27 @ 22:34:47
Postat av: billy

missade namnet

2010-05-27 @ 22:36:17
Postat av: Emilia

hahaha ja, tänker alltid på dig när jag hör den ;)

2010-05-27 @ 22:37:52
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0