Shop 'til you drop

Efter ett antal timmar i köpcentret känner jag mig som Rebecca Bloomwood i en shopaholics bekännelser. Men var jag än kollade fanns det massa fina saker som bara ropade på mig. Lite stolt är jag ändå, för jag har köpt saker jag liksom inte brukar, tänkte outside the box som man sä. Jenny med, hon köpte en kjol som inte var helt svart. Det ni, stora steg för små flickor. Lite smått pank nu, men what to do, what to do. Underbar eftermiddag! Grattis till Nathalie förresten :)




nu vill jag att alla säger i kör
"vad duktig du är som tagit kort för tredje dagen i rad emilia"
tack

Kommentarer!
Postat av: mo

Rosa gummihandskar....vill du kolla efter det??

krams

2010-05-04 @ 21:51:35
Postat av: Emilia

ska göra allt jag kan mormorgull :) kramis

2010-05-05 @ 03:48:08
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0