Yes, I pray that you do love me too

Nu har två små veckor gått igen, alltså dags för städfirman att hälsa på. Denna gången var det dock inga problem att hålla sig undan, idag var det nämligen bara utomhus som gällde. Över 20 grader och jag njöt som bara den. Familjen bara skrattar när jag säger att det känns som svensk sommar.. Men oroa er inte, det ska regna från och med imorgon kväll tills vi åker till Colorado på lördag. Då blir det en vecka till med snö, brr. Och fastän ni haft skitväder sen jag åkte tänker jag minsann tycka synd om mig själv ändå. Sådetså!

Efter att jag tagit tjejerna till tandläkaren i morse åkte jag till Target och fyndade som bara den. Konstigt det där när man fyndar många saker.. för det lyckas alltid bli mycket pengar ändå. Hur som helst, nöjd. Inte lika nöjd som i torsdags dock. Köpte det på bilden, plus en hoodie och ett par mysiga tumvantar, båda från american eagle. Allt som allt gick det på 450 spänn! I just love it.



Kommentarer!
Postat av: Sanna

I love forever 21, fatta vilken hitt det skulle vara i sverige. Varför finns de inet där!?

2010-03-11 @ 00:03:38
URL: http://caelum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0