Life is good

Ett ord - Vädret! Min familj bara garvar järnet när jag säger att det är varmt men för mig är faktiskt detta en riktigt bra sommardag. Jag älskar det! Idag jobbade jag bara en timme på morgonen och en timme på eftermiddagen, rätt soft.

Var och kollade på nya gympaskor med, har börjat få så stört ont i benhinnorna när jag springer. Inte så konstigt sa han i butiken, hade tydligen helt fel sorts sko. Ahapp. Ska aldrig mer lita på stadium.. Kul grej då, han som hjälpte mig ned skorna har spelat tennis i Oskarshamn av alla skitställen! Coolt ju. Han kanske har mött Jakob Wiggy då, vem vet. Liten värld.

Hur som helst så mår jag toppen. Några skypesamtal med kära som måste bokas bara, sen är det hakuna matata, inga bekymmer.

saknar Maja Winroth lite (asmycket)

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0