There's something about the sunshine baby

Helt fantastiskt fin dag. Sov ända till halv 10, vilket inte händer alltför ofta här. Hämtade upp Elin och sprang spåret lite lätt. Sen lekte vi basketspelare, men skulle inte ens kunna lura en dövblind tror jag. Fast lite bättre mot slutet blev vi allt. Tröjorna åkte av (till collegepojkarnas glädje?! hehe) och min vän solen gav mig en mycket snygg bränna efter min sportbh, yes. Låg där i gräset och filosoferade ett tag innan vi åkte hem. Satte mig och läste på trappen ett par timmar så nu har mitt ansikte fått en härligt kräftig färg, men så värt det.

Lite senare träffade jag Elin igen. Tog en promenad kring River Run och sen fortsatte vi vår Disneytradition med Skönheten och Odjuret. Den var tillomed bättre än jag kom ihåg. Vad gjorde vi mer? Jooo, vi bokade biljetter till Akon och Iyaz som kommer hit, ja HIT till lilla Davidson den 29 april. Happy happy girl. Aja, börjar jobba vid 7 så kanske borde krypa ner under täcket nu. Natteli

Iyaz - Solo


Akon - We don't care



Kommentarer!
Postat av: billy

bättre låtar förra gången

ha det:)

2010-03-28 @ 21:29:49
Postat av: Emilia

haha kan tänka mig att du tycker det :) jag saknar dig jättemycket! puss

2010-03-28 @ 22:46:12
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0